inner-head

nutizie

Travaglia dura per più di 20 anni, da l'industria core à a vita ambientale.

news-01
news-02
news-06
news-07

I riduttori di ingranaggi REDSUN anu guadagnatu una larga reputazione in ogni campu per a so eccellente affidabilità è durabilità.I prudutti sò largamente appiicati à a metallurgia, petrochimica, cimentu, minera di carbone, granu è oliu, gomma-plastica, gomma-plastica, trasportu di gru è nova logistica domestica, prutezzione di l'ambiente, industria di l'abitazione è industria di l'acciaio. soluzione economica per e vostre applicazioni.
REDSUN insiste nantu à: "Avanzatu, stabile, ecunomicu è efficiente". U nostru posizionamentu di u mercatu hè di esse unu di i migliori fornitori in l'industria di l'equipaggiu di trasmissione. U nostru scopu hè di superà i prudutti giapponesi low-cost, i prudutti di stabilità tedeschi è i prudutti americani avanzati. .
Cumpagnia hà una forza tecnica chì puderia riesce è superà u livellu avanzatu di u mondu perchè sempre purtamu novi equipaghji è tecnulugia, è avemu un talentu eccellente in u sviluppu è a ricerca.In questu modu, i nostri prudutti pussede una qualità eccellente in u rendiment tècnicu, a struttura interna è l'aspettu. A nostra cumpagnia hà uffizii in cità cintrali domestiche, è espansione gradualmente a reta di serviziu estera.I nostri prudutti esportanu in Giappone, America, Unione Europea, Russia, Sudamerica, Mediu Oriente, Africa, Sudeste Asiaticu è cusì in più di 20 paesi è regioni, cù rializazioni eccezziunali.

A qualità hè a nostra vita è u core.
L'equipaggiu avanzatu di prucessu è di prova hè a guaranzia di qualità.Pudemu più di 300 setti di equipaghji di prima classe domestica è d'oltremare è macchine utensili.I nostri prudutti adopranu u disignu di software di analisi bidimensionale, tridimensionale è di elementi finiti, è adopranu cumplettamente u disignu modulare da l'abitazione à l'ingranaggio internu è l'arburetu, chì sò abbastanza adattati per a produzzione à grande scala. è 100% ispezione stretta prima di lascià a fabbrica è a prova di tipu regulare.
Nantu à l'anni, RED SUN hà premiatu "Imprisa Naziunale d'alta tecnulugia", "Centru di ricerca è sviluppu di l'impresa high-tech di Zhejiang", "Produtti di marca famosa di Zhejiang", "Premiu di qualità di u Magistratu di u Contea", tali onori è premii.Avemu pigliatu l'iniziu attraversu a certificazione di u sistema di gestione di a qualità ISO9001, a certificazione di u sistema di gestione ambientale ISO14000, a certificazione di u sistema di gestione di a salute è a sicurezza in u travagliu OHSAS18000 è diverse patenti in l'industria.
Sè vo avete u requisitu di ogni tipu di riduttori di scatula di trasmissione, per piacè cuntattateci.


Tempu di post: 23-May-2022