inner-head

nutizie

REDSUN hè u Produttore è Esportatore Prufessiunali di Scatole di Riduzzione è Riduttori di Velocità in Cina.

news-03
news-04
news-05
news-08
news-09

Cum'è un tipu d'accessori per i riduttori di velocità, l'accoppiamenti sò cumunimenti usati per cunnette cù l'arbureti di input o di l'arbureti di output.Couplings sò parechji tippi diffirenti è sò usati in machini per parechji scopi.

1. Flange Coupling:
L'accoppiamentu di a flange hà duie flange in ghisa separate.Ogni flange hè muntatu nantu à l'estremità di l'arbulu è chjave per ellu.I dui flange sò accumpagnati cù l'aiutu di bulloni è noci.A parte prughjettata di una di e flange è u recess currispondente nantu à l'altru flange aiutanu à purtà l'arburu in linea è à mantene l'allinjamentu.Una flange chì hè furnita cù un sudario chì accoglie i teste di i bulloni è i noci hè chjamatu accoppiamentu di flange di tipu prutettu.

2. Coupling Flexible:
L'accoppiamenti flessibili sò usati per trasmette u torque da un arbre à l'altru quandu i dui fusti sò ligeramente misalignati.L'accoppiamenti flessibili ponu accumpagnà diversi gradi di misalignamentu finu à 3 ° è qualchì misalignamentu parallelu.Inoltre, ponu ancu esse aduprati per l'ammortizazione di vibrazioni o a riduzione di u rumore.Stu accoppiamentu hè utilizatu per prutege i membri di l'arbre di guida è di guida contr'à l'effetti dannosi pruduciuti per u misalignamentu di l'arbureti, carichi di scossa bruschi, espansione di l'arbre o vibrazioni, etc.

3. Accoppiamentu di ingranaggi:
Un accoppiamentu di ingranaggi hè un dispositivu meccanicu per trasmette u torque trà dui fusti chì ùn sò micca collineari.Hè custituitu da una articulazione flexible fissata à ogni fustu.I dui articuli sò cunnessi da un terzu fustu, chjamatu spindle.

4. Coupling Universale (Joint Universale)
L'accoppiamentu universale hè un accoppiamentu o un accoppiamentu in un bastone rigidu chì permette à a barra di "curgà" in ogni direzzione, è hè comunmente utilizatu in l'arbuli chì trasmettenu u muvimentu rotativu.Hè custituitu da un paru di cerniere situate vicine, orientate à 90 ° l'una di l'altru, cunnesse da un fustu cruciveru.L'articulazione universale ùn hè micca una articulazione di velocità constante.

5. Accoppiamentu di manica:
L'accoppiamentu di manica hè ancu cunnisciutu cum'è accoppiamentu di scatula, chì hè custituitu da un tubu chì u foru hè finitu à a tolleranza necessaria in basa di a dimensione di l'arbre.Basatu nantu à l'usu di l'accoppiamentu, hè fatta una cava di chjave in u foru per trasmette u torque per mezu di a chjave.Dui fori filettati sò furniti per chjude l'accoppiamentu in pusizione.

Ci sò ancu altri accoppiamenti, cum'è accoppiamentu rigidu, accoppiamentu di fasciu, accoppiamentu di diafragma (accoppiamentu di discu), accoppiamentu fluidu, accoppiamentu di mandibula, etc. Hanu i so vantaghji è utilità.

REDSUN hè u fabricatore prufessiunale è esportatore di riduttori di riduzzione è riduttori di velocità in Cina.I nostri prudutti implicanu parechji tippi di unità (cum'è: Drive Worm, Cycloidal drive, Gearbox di trasmissione planetaria, etc.) è sò usati in parechje industrii (metallurgia, minera, materiali di costruzione, tessili, industria chimica, petroleum, conservazione d'acqua, elettricità, custruzzione). Machinery, Food Processing, etc.).Benvenuti à l'inchiesta nantu à i nostri riduttori di velocità.Di sicuru, sè vo avete u requisitu di accoppiamenti ligati à i riduttori di scatula di trasmissione, per piacè cuntattateci.


Tempu di post: 23-May-2022