inner-head

nutizie

Cosa hè Speed ​​Reducer?

news-10
news-11
news-13
news-12
news-14

Reducer vitezza hè un tipu di istituzioni trasmette dinamica, cù una adopzione di u cunvertitore vitezza ingranaggi, u mutore nantu à u numeru di deceleration rotary diventa à u vulsutu, è ottene un torque più grande.Attualmente, u scopu di l'applicazione di u riduttore di velocità di muvimentu hè largamente utilizatu in u putere di trasmissione è u muvimentu di u mecanismu.Quasi tutti i tipi di sistemi di trasmissione meccanica ponu vede tracce di questu, da i navi di trasportu, automobili, locomotive, custruzzione di machini pesanti, machini di trasfurmazioni è equipaghji di pruduzzione automatizati utilizati in l'industria di machini, à a vita di ogni ghjornu di l'apparecchi di casa cumuni, orologi è orologi, è cusì.U so travagliu appiecazione da a trasmissioni di grande putenza, a piccula carica, à l'Angle di a trasmissione precisa pò vede l'applicazione di riduzzione di vitezza, è in l'applicazioni industriali, a macchina di deceleration hà a funzione di rallentà è cresce torque.Dunque largamente utilizatu in l'equipaggiu di cunversione di vitezza è torque.

L'effettu principale di u riduttore di velocità hè:

Prima, rallentà à u stessu tempu migliurà u torque di output, u rapportu di uscita di torque cambia secondu a pruduzzione di u mutore per rapportu di riduzione, ma ùn pò micca superà u torque nominale di riduttore di velocità.

Siconda, rallentà è riduce u mumentu di inerzia di carica, u mumentu di inerzia di a riduzzione hè u rapportu di riduzzione di u quadru.Sapemu chì quasi tutti i mutori anu un valore d'inerzia.

U riduttore di velocità hè generalmente utilizatu in un dispositivu di trasmissione di torque à bassa velocità, u mutore elettricu, u mutore di combustione interna o un altru funziunamentu d'alta velocità di u putere nantu à l'arbre d'ingressu di l'ingranaggio riduttore di grande ingranaggi nantu à l'arbre di output à a maglia di menu menu per ottene. u scopu di decelerazione, ordinariu hà u listessu principiu di riduzzione gear è ghjunghje sin'à effettu riduzzione ideale, a dimensione di u rapportu di u numeru di denti nantu à l'ingranaggi hè rapportu di trasmissione.

U riduttore di velocità hè u dispusitivu di trasmissione meccanica in assai di l'ecunumia naziunale, l'industria chì implica categurie di produttu includenu tutti i tipi di riduttori di ingranaggi, riduttori planetari, riduttori di vermi, includenu ancu una varietà di dispositivi di trasmissione speciale, cum'è u dispusitivu di crescita, u dispusitivu di regulazione di a velocità, e cumpresi dispusitivu di trasmissioni flexibule, ogni tipu di ingranaggi cumposti, etc. I prudutti sò implicati in u serviziu di metallurgia, non-ferrous, carbone, materiali di custruzzione, spedizione, conservation acqua, energia elettrica, machini ingegneria, industria petrochimica, etc.

U sviluppu di l'industria Reducer in a nostra storia di u paese hè quasi 40 anni, in i diversi campi di l'ecunumia naziunale è l'industria di difesa naziunale, i prudutti di riduzzione anu una larga gamma di applicazioni.Alimentazione, elettricità, machini, machini di custruzzione, metallurgia, machini, machini di cimentu, machini di prutezzione di l'ambiente, apparecchi elettronichi, machini, machini per a conservazione di l'acqua, machini chimichi, machini minieri, machini di trasportu, machini di materiali di costruzione, machini di gomma, machini di petroliu è altre industrie. per u pruduttu di riduzzione hà una forte dumanda.

U mercatu potenziale enormu hà datu una crescita di a cumpetizione in l'industria.A causa di a crudele cumpetizione di u mercatu, l'imprese di l'industria di riduzzione anu da accelerà l'eliminazione di a capacità di produzzione arretrata, sviluppà l'alta efficienza è i prudutti di risparmiu d'energia, sfruttà pienamente l'opportunità di pulitica naziunale di ingegneria di i prudutti di risparmiu d'energia, aumentà l'intensità di l'aghjurnamenti di u produttu, aghjustà. struttura di u produttu, prestu attente à e pulitiche industriali naziunali, per affruntà l'ambiente ecunomicu cumplessu, mantene un bonu momentu di sviluppu.

REDSUN hè un fabricatore è fornitore di riduttori industriali prufessiunale, i nostri prudutti principali: Scatola di ingranaggi montata in albero, Scatola di ingranaggi a vite senza fine, Scatola di ingranaggi planetaria, Riduttore cicloidale, è tutti i tipi di Scatola di ingranaggi Standard è Scatola di Ingranaggi Personalizzata.Benvenutu à cunsultà è inchiesta.


Tempu di post: 23-May-2022